un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

SERVETELE CU ICOANE

Nici bine n-am terminat de redactat articolul despre reclamele AVON ca iata un nou subiect pe aceeasi tema: servetele cu icoana. Ca si Razvan, de la care am preluat imaginea, nici eu nu stiu in ce curent s-o incadrez. Tot al secularizarii, poate… Oare de Pasti ce „oferte” ni se vor prezenta?

Servetele cu icoane

CITITI PE ACEASTA TEMA SI: CAPELA IN MALL – DESACRALIZAREA CONTINUA

martie 8, 2008 Posted by | ATITUDINI, DUSI CU PLUTA, STIRI | , , | Comentarii închise la SERVETELE CU ICOANE

CAMPANIE IMPOTRIVA DUHULUI SECULARIZARII

Abia am lansat la apa Campania „Pastrati Curata Biserica” acum ma gandesc sa lansez Campania „Boicotati produsele AVON”. Glumesc, glumesc, stati linistiti :). L-am rugat pe CRISTIAN sa faca niste poze cu afisele Avon care sunt aproape la fel de mari cat bisericile din oras. Ar fi in stare sa le puna chiar pe biserica, sa se vada mai bine… Nu numai un afis se afla in vecinatatea lacasului de cult Sfantul Nicolae din Bacau ci 3 astfel de afise, unul chiar in fata catedralei ortodoxe ce acum se afla in constructie. Pentru cine nu cunoaste zona, Catedrala si Biserica Sfantul Nicolae sunt una langa alta. La fel si afisele… De parca n-ajungeau corturile cu bere si mici de… Zilele Orasului acum si-au instalat reclame anti-celulita… Si intre noi fie vorba, nu cred ca aceste afise si-ar gasi locul in nici o alta parte a orasului, a oricarui oras. Spre exemplu eu n-am chef sa ies pe strada si sa vad funduri goale. Da, sunt pudic, si? Care-i problema? Asemenea reclame si-ar gasi mai degraba locul in farmacii sau cabinete medicale. Va invit sa BOICOTATI PRODUSE AVON.

CITITI PE ACEASTA TEMA SI: CAPELA IN MALL – DESACRALIZAREA CONTINUA

Iata cateva prim-planuri, cu multumirile de rigoare lui Cristian.

VREM PUTIN RESPECT! CEREM PREA MULT?

Boicotati produsele Avon

PENTRU ALTE IMAGINI DIN FRUMOSUL NOSTRU ORAS, VA INVIT SA ACCESATI ACELASI BLOG AL LUI CRISTIAN.

martie 8, 2008 Posted by | ATITUDINI, DUSI CU PLUTA, STIRI | , , , , | 4 comentarii