un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

NANOROBOTII – O REALITATE

De ceva vreme, nanorobotii au fost scosi de pe lista ingredientelor SF si au devenit realitate. Niste cercetatori (chimisti) americani si chinezi au „construit” primul robot de dimensiuni nano, care poate modifica pana si codul ADN! De fapt acesta este si scopul, de a lucra cu molecule. Maine poimaine o sa ajungem sa ni se schimbe „piesele” ca la masini. Urmarile? Dupa imaginatia fiecaruia, dar domeniul SF va trebui actualizat, multe lucruri considerate de domeniul fantasticului au devenit realitate.

Pe larg, in engleza la BlackListed News, care citeaza NYU Times.

Martie 22, 2009 - Posted by | DUSI CU PLUTA, SANATATE, STIRI | , , , , , ,

3 comentarii

  1. admin ti’am vazut postarile pe c.tarziu,nu are rost sa polemizezi cu userii de acolo,de ex.alin,ioan,etc.astia de cand cu afacerea asta au”inundat”unele situri ortodoxe,incercand sa le”intoarca”,de pe unele au fost banati,orice discutie cu ei este inutila(ordinu’se executa :))…cat despre subiect,parerea mea ii ca sa terminat,a trecut de parlament devine obligatoriu,boboru’o sa accepte si asta a fost tot.

    Comentariu de kosk | Martie 23, 2009

  2. Da, am vazut si eu. Nu vreau s-o lungesc, nici n-am timp.

    Comentariu de sceptik | Martie 24, 2009

  3. Kosk,

    care discutii, vrei sa spui schimbul „amiabil” si „intelectual” de injuraturi „duhovnicesti” prin care se incearca incolonarea celor cu pareri divergente la spiritul de turma al celor cu panica tehno-apocaliptica?

    Ca altfel de discutii nu prea stiti sa purtati.

    Imi pare rau, dar nu ma pretez la asa ceva, mai studiaza problemele, vino cu o contributie care sa denote existenta unor procese intelectuale in abordarile dumitale si atunci o sa fie loc de discutii si cu cei ca matale.

    Comentariu de Alin | Aprilie 14, 2009


Sorry, the comment form is closed at this time.

