un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

HOMOSEXUALITATE MARTURISITA FARA NICI O REMUSCARE

In Anglia, luna viitoare va avea loc un mars pro-gay. La acest mars, militarii britanici homosexuali vor putea participa in uniforma.

Militarii din toate cele trei structuri militare vor putea de acum înainte sa-si sarbatoreasca “profesia si sexualitatea” in acelasi timp, scrie „The Times“. Armata, a carei decizie a fost salutata de asociatiile de aparare a drepturilor homosexualilor, a cerut totusi membrilor sai “un comportament de cel mai înalt ordin” în cursul defilarii. Gardianul

Dar nu numai armata recunoaste in randurile sale pe adeptii relatiilor de acelasi sex ci si Biserica Anglicana care a oficiat recent o casatorie intre homosexuali, permitand chiar preotilor anglicani sa fie homosexuali, conform BBC.

Se pare ca ne intoarcem la paganism. Lipsa credintei si generalizarea celor mai mari pacate este un fapt ce premerge a doua venire a Mantuitorului si Judecata Neamurilor. Nu credeti?

Iunie 15, 2008 - Posted by | DUSI CU PLUTA, ECUMENISM, NEW-AGE, OCULTISM, STIRI | , , , ,

6 comentarii

  1. […] Blog Sceptik: HOMOSEXUALITATE MARTURISITA FARA NICI O REMUSCARE […]

    Pingback de Razboi întru Cuvânt » Despre doua feluri de exhibitionism in actualitate | Iunie 16, 2008

  2. Casatoria homosexuala se pare ca este legala in Romania. Cititi argumentele juridice !

    Comentariu de starlete | Iunie 16, 2008

  3. in alta ordine de idei sper sa ne intoarcem la paganism cat mai repde si sa stopam raul facut de religiile astea palmyriene inepte printre care cu brio se numara si crestinismul. sper sa redevenim una cu lumea in care traim, pe care am uitat’o si pe care o distrugem cu ochii mintii la promisiuni desarte ale altor lumi ce vor sa vie dupa moarte. sa ne aducem aminte ca nu suntem buricul pamantului, ca pamantul nu a fost creeat in 7 zile spre a fi fieful nostru bun doar pentru exploatare, ca femeia nu e o coasta si cate si mai cate am uitat orbiti fiind de balivernele unor nemernici.

    Comentariu de warsongu | Iunie 17, 2008

  4. eu am o colega care se crede lesbiana, ba chiar mi-a facut avansuri. Am incercat s-o iau cu binisorul, sa o apropii de Dumnezeu, pt ca daca n-are notiunea de pacat, cum poate intelege ca greseste? Dar sincer, cateodata imi vine s-o iau cu parul!

    Sunt scarbosi rau homosexualii astia, ma uit la fata lor si se vede depravarea asa cum se vede alcoolul la un betivan. Stiu ca ar trebui sa-mi iubesc aproapele, inclusiv pe ei, si sa incerc sa-i indrept, dar cum fac? Am impresia ca ma lovesc de un zid, ei o dau cu iubirea in jos, iubirea in sus. Cum le explic ca iubirea pe care o invoca ei nu are nicio legatura cu iubirea pe care ne-a lasa-o Dumnezeu, cea fireasca, intre un barbat si o femeie?

    Comentariu de min_ar | Iunie 17, 2008

  5. http://waszlaw.wordpress.com/2008/06/18/196/#comments

    Comentariu de waszlaw | Iunie 18, 2008

  6. Sunteti bolnavi cu totii!
    In loc sa faceti ce va invata credinta voastra si sa acceptati si iubiti pe toata lumea, sariti la judecata. Ar fi bine sa stiti ca daca voi criticati pe altii si ii judecati sau pur si simplu incercati sa ii schimbati, e gresit. Nu am nimic cu articolul, am mai degraba ceva cu comentariul persoanei care spune ca „o dau cu iubirea in sus si in jos”. Daca, dupa ce mori Dumnezeu te intreaba „de ce nu ai lasat oamenii sa se iubeasca?” cine iese mai rau, ei sau tu?

    Comentariu de vorks | Septembrie 9, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

