un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

NU EXISTA DREPTATE PE PAMANT

Marti. Luni spre marti, ora 1:52. A.M.. Un om normal doarme la ora asta. Nu si eu. Nu pentru ca n-as fi normal. Ca oricum nu-s. Ca daca eram normal nu faceam eu multe… Deh, ca tot omu… De ce nu dorm? Mi-o sarit somnu’. Mda! Am zis sa vaz ce mai scriu ziarili, si dupa aia, ma culc. N-am facut bini. O fost ispita. Sa ma explic. Nu va bateti capu sa-ntelegeti acu. O sa pricepeti la urma. Dac-o sa pricepeti. Oricum, mi-e somn, aveti clementa!

As putea sa va ofer si linkurile la ce scriu, da’s prea sictirit… Oricum, probabil le stiti si voi… De-o bucata de timp, ZIUA ne ofera spre citit niste subiecte incitante. Putea fi ZIUA, sau orice alt ziar, nu conteaza. Cica Israelul a mai lansat un satelit, are ceva parteneriate cu India si scopuri comune, interese, ma rog… Interesu’ poarta fesu’. Apropos, si Rusia are ceva interese/scopuri prin Balcani. Ati dat pe-acolo? Niste peisaje splendide… Sarbii spun ca „mama Rusia”… mai mult o mama vitrega. Pentru noi! Da’, ce pentru ei nu? Si pentru ei. Rusii nu prea au afinitati. Se folosesc de cine pot ca de o coada de topor. Revenind, Israelul lanseaza sateliti din India, Iranul latra ceva la statul evreiesc, Rusia se neo-extinde in Balcani, Ucraina sapa canale pe unde nu trebuie, americanii fac ce stiu mai bine, adica se pregatesc sa invadeze, iar noi, romanii… ne certam pe diverse teme, prilej pentru gazetele internationale sa titreze „scanadal made in Romania”. Pai daca al’ceva nu prea producem, macar sa ne scoatem ochii, sa nu para ca stam degeaba.

Poloniei „i se acorda deplina libertate de a alege” daca accepta sau nu scutul american. Asa zic unii oficiali rusi, altii ameninta cu bomba nucleara. Preventiv, desigur. Oare n-ati inteles ca acu’s la moda razboaiele preventive? Vorba aia, paza buna trece primejdia rea… Si noua ni s-a lasat deplina libertate de a alege. Doar n-am vrea ca proclamarea independentei Kosovo sa creieze un prilej pentru maghiarii din Ardeal. Sau sa pierdem Dobrogea la Bulgari, ori Moldova la Basarabeni. Cine stie bine moldoveneste poate aplica pentru o slujba de translator pe langa Voronin. Doar Iliescu este un bun poliglot, vorba lui Voronin…

Al treilea razboi mondial pluteste. In aer, doar nu pe apa, desi, cu tehnica asta… Iordanul nu s-a mai intors inapoi, National Geographicu prezinta Enigmele Bibliei si Evanghelia lui Iuda, homosexualii fac marsuri, anglo-saxonii cipizeaza, iar Alexei al Moscovei i-a tras una peste ochi lui Voronin ca pe vreme urmasilor lui, Stefan, Lapusneanu si Vasile Lupu. A se intelege ca i-a oferit cateva zeci de mii de valuta forte pentru lupta dusa contra politicii expansioniste a BOR in Moldova. Si aceast premiu pentru care Voronin a fost asemuit marilor inaintasi, a fost decernat chiar de Presedintele Fundatiei pentru Apropierea intre Popoarele Ortodoxe, care nu este altul decat Patriarhul Moscovei, Alexei.

Incet, incet, se implinesc si cele cateva pagini cu profetii de la sfarsitul cartii. Lumea, sta si bea, se uita la talk-show-ri si emisiuni ieftine si zambeste tamp la tot ce se petrece in jurul ei. PS Sofronie – episcop cu apucaturi mafiote care ameninta pe oricine-i sta impotriva cu mafia rusa – ca-n filmele cu Bruce Willis si Arnold S – a inceput vanatoarea de anti-ecumenisti, inchizandu-i telefonul in nas IPS Bartolomeu, „eu nu fac ascultare decat de Patriarh”, patriarh care abia asteapta sa moara „mosneagul” din Petru Voda. Si cel de la Constanta…

Si uite-asa… Vorba aia, noi sa fim sanatosi, ca belele curg… Hmmmm, macar daca e vorba de ceva bombe nucleare, fie de Putin, fie de la Voronin, fie de la Sofronie, fie de la Soros, macar poate scap si eu de troianu asta ca anti-virusii s-au dovedit a fi neputinciosi. Numa cu fosfor alb sa nu dea americanii, in rest…

Somn usor! Ma duc sa ma culc si eu, alaturandu-ma celor nu stiu cati care dorm in picioare! Si eu dorm, dar eu o sa ma-ntind sa nu cad. Mai stii, apoi apar discutii pe OTV c-am incercat sa zbor sau c-am cazut in baie si mi-au gasit mana intr-o padure pe langa Brasov…

Ianuarie 22, 2008 - Posted by | ALANDALA | , , , , ,

2 comentarii

  1. Si tu ai insomnii d-astea, frate? Nu-i a buna! Tu ai scris postul la 1:52, eu l-am citit la 3:17.
    Sigur, fiind ora inaintata si fiind si obosit nu ma bag la comentarii adanci. Cu alta ocazie!
    Sunt cu ochii pe tine! Faci treaba buna!

    Laur

    Comentariu de Laur | Ianuarie 22, 2008

  2. O sa ne stricam unitatea centrala, SNC-ul…
    Doamne-ajuta!

    Comentariu de sceptik | Ianuarie 22, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

