un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

PERCHEZITIE

Cand zarvaie zavorul si usa se deschide,
In graba ma intorc cu fata la perete.
Din coridor dau buzna haitasi cu mutre hade
Ce vor sa ma rapuna ca-n aprige vendete.

Ma-ntorc cum se ordona cu mainile pe crestet,
Haitasii rascolesc nesatios,rastoarna,
Duhnesc a bautura,au ochiul sters si vested
Si scormonesc orice,boccaua mea sarmana.

Si calca totu-n cale,gamela mi-o arunca,
Cu cizmele o spurca,o-mpinge in gunoi,
Afurisiti si cranceni,asa cum au porunca,
Impovarandu-mi viata ca-n vremea de apoi.

Imirup orisice zdreanta,arunca totu-afara,
Nici petec de obiala nu-mi lasa ca sa am,
Ma umilesc napraznic,anume sa ma doara,
De tot ma despoaie,satanic si dusman.

Si revarsandu-si ura,tot praful il rascoala,
Urmeaza la control vesmintul de pe mine,
Sunt dezbracat de zeghe,apoi la pielea goala,
Ma tin asa,hoteste, lacolt,ca pe jivine.

Cand se incheie jocul si temnicerii pleca,
Ramas ca dupa-un film de groaza si ciudat,
Privirea-mi prabusita in praful des se-neaca
Si-n noaptea grea se lasa in pieptu-mi dezbracat.

Ianuarie 18, 2008 - Posted by | POEZII PETRU BACIU | ,

Sorry, the comment form is closed at this time.

