un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

HORIA

Sfarama-v-as lanturi grele,
Cu belciug cumplit
Ati zdrobit mainile mele
Si le-ati tintuit.
Darama-v-as ziduri groase,
Ziduri de-nchisori,
Ca-mi bagati pana in oase
Moartea cu fiori
Face-v0as mici bucatele
Porti cu drugul greu
Ca sa pot razbi prin ele
La tot neamul meu.
Sa cunoasca toti odata
Greu-n care zac
Eu, cel poreclit de gloata
Horia din Albac.

Sapte fratii romani ce-avura
Sufletul proclet
Viclenitu-m-au cu ura
Colo-n Sorocet.
Mi-a fost codru cu priinta
M-a acoperit,
Mi-a dat painea spre fiinta
Si m-a odihnit.
Dar miseleasca tradare
Viata mi-a surpat,
Cum se surpa cu topoare
Un stajar rotat.
Va blestem in vesnicie
Nemesilor voi,
Care-ati supt la lacomie
Maduva din noi.
Striga aurul cu care
M-ati pretaluit
Striga aspra razbunare
Neamul oropsit.
Ma asteapta chinul rotii,
Chinu-i indoit,
Visul ce-l visam cu totii
Nu s-a implinit.
Petele-mi fierbinti de sange
Neaua vor topi
Inimile se vor frange
Si se vor boci
Nu mi-i inima fricoasa
Ca maine am sa mor
Ci mi-e dragostea miloasa
Fata de popor.
Nu mi-e jale de viata
Ca maine am s-o las
Si ca lupta mea mareata
Vana a ramas.

Visul meu de slobozenie
Pentru care mor
Sa-l plineasca cu sfintenie
Veacul viitor
Mostenire de la mine
Neamului meu las:
Sa se lupte pana vine
Al rasplatii ceas.

Ianuarie 18, 2008 - Posted by | POEZII ZORICA LATCU TEODOSIA | ,

Sorry, the comment form is closed at this time.

