un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

ENIGMA

In intuneric nehotarnic
Ca un scafandru dat afund
Vegheam sub lampa mea zadarnic
Enigmele sa le patrund.

Erau ferestrele deschise
Spre rasarit si spre apus;
De frate-meu care murise
Aminte iarasi mi-am adus.

Deodata navali-n odae
O pasare, suav omat,
Ca fulgerul trecu-n vapae
Privind-o gales indarat.

Dar de-o putere oarba trasa,
Cu dara zborului s-a dus,
Intratata ca sa iasa
Din rasarit inspre apus.

De ce din besna noptii rupta
S-a scufundat in besna iar?
Enigma ce framanta-n lupta
Trudita minte inzadar.

O, ce n-as da sa mai taragan
Prin veghe zborul meu pribeag
De n-ar fi in urma mea un leagan
Si-n fata mea un sarcofag.

Ma trage besna spre genune,
Lumina mea, lumina mea,
Si nimenea nu-mi poate spune
De ce din ea trec iar in ea!

Ianuarie 18, 2008 - Posted by | POEZII NICHIFOR CRAINIC | ,

Sorry, the comment form is closed at this time.

