un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

CAND M-AM TREZIT!

Cand, in sfarsit, m-am trezit m-am uitat imprejur. Am vazut primarii, tribunale, sali ale parlamentului, biserici, scoli si universitati cu sutele. Am observat sisteme – sisteme pentru gestionarea pamantului, aerului si apei; sisteme pentru gestionarea comportamentului uman; sisteme pentru gestionarea religiei; sisteme pentru gestionarea invatamantului; sisteme pentru gestionarea alimentelor, adaposturilor si imbracamintei; sisteme pentru gestionarea dragostei si procrearii: un complex vast de sisteme concepute cu atentie.

Am vazut milioane de oameni lucrand, dar nu pentru ei, pentru altii. Am vazut milioane de oameni facand nu ceea ce ar fi vrut ei sa faca, ci ceea ce le dicteaza altii. Am vazut dovada deprimanta a omului care a exteriorizat si institutionalizat – care a vrut sa standardizeze, de fapt – natura umana.

Am vazut o lume intreaga care a pierdut sensul vietii si in locul lui au creat un monstru care face in mare parte munca lor, aduce apa si mancarea, creste copiii, ia deciizii in locul lor, se roaga in locul lor, ii transporta, ii „informeaza”, ii distreaza si controleaza pe de-antregul oamenii carora slujeste. Dar am vazut acest monstru incapabil sa se conduca singur, fugind salbatic, scapat total de sub control, faramand pamantul, imprastiind otravuri, umpland aerul de mizerii, revarsand gunoaie si dejectii in rauri, lacuri si oceane.

Am vazut toate acestea si am vazut si oamenii, cu milioanele, ingramaditi prin orase, convietuind unul langa altul, fie la orase, fie la sate.

Dar n-am remarcat nici macar o singura comunitate.

Oare cu intentie se intampla asta? Da!

text scris de Wilfred Pelletier si Ted Poole pentru informationliberation.com

traducere si adaptare,

Bacauanu Mihail

Ianuarie 9, 2008 - Posted by | POLITICA, STIRI | , ,

1 comentariu

  1. eu cand m-am trezit era dimineata. lucrurile astea erau sunt si vor fi. sa speram ca va fi mai bine pe viitor, insemnand o ameliorare a situatiei nicidecum o dispariritie a starii de fapt. Frumoasa descriere oricum. Pacat ca e adevarata !

    Comentariu de omulegii | Ianuarie 13, 2008


Sorry, the comment form is closed at this time.

