un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

UN SPAM AMUZANT

Unele din cele mai prapadite exemplare ale speciei umane sunt spam-erii. Si asta nu neaparat pentru ca iti floodeaza casuta postala cu mesaje nesolicitate si pentru ca-ti flodeaza casuta postala cu ACELEASI mesaje. In aceasta idee primesc un mail din partea unui disperat:

I know that this mail will come to you as a surprise … but need not to worry as I am using the only secured and confidential medium available to seek for your foreign assistance in a business. I am contacting you independently of my investigation and no one is informed of this communication.

Spamerul crede ca acest mesaj ma va lua prin surprindere! Ce nu stie el este ca am mai primit vreo 10 mesaje ca acesta si, deci, nu mai tremur de bucurie, cum ar crede el. Care-i baiu’? Cica niste bani, o suma deloc neglijabila – stau de 9 (NOUA) ani intr-o banca africana. Auzi la el, banii stau de 9 ani acolo, nerevendicati… Da’ ce treaba am eu cu banii astia?

I want to release the money to you as the nearest person to our deceased customer (the account owner) who died…

Vrea sa mi-i dea mie, eu fiind cea mai apropiata persoana a decedatului. Care decedat frate, eu n-am nici o ruda in Africa! Sa mori de ras nu altceva… Iar in final ma avertizeaza sa pastrez discretia:

Please keep this proposal as a top secret and delete if you are not interested.

Daaaaa, nu mai stie nimeni de chestia asta. Desigur, nimeni in afara de el eu si cele cateva sute de mii de useri care au avut nesansa sa primeasca acest spam. Asa ca sssst! nu mai spuneti la nimeni! Sa nu iasa vorba si sa revendice cineva banii ceia🙂.

Octombrie 17, 2007 - Posted by | DUSI CU PLUTA | , , ,

Sorry, the comment form is closed at this time.

