un blogger SCEPTIK

un blog sceptic

DE CE SE TOT IA CURENTU’ ?

Acum ani buni, sa fie vreo 7-8 cand internetu’ la noi era si nu prea era, ma aflam pe un chat strain, angajat in anumite conversatii pentru… trecerea timpului. La un moment dat ma abordeaza un englez, care cica fuses prin Romania: „Ah, Romania, I remember, I’ve been there…”. Si eu il intreb ce crede despre noi, la care el raspunde: „Do you still have regular power cuts?”. Cu asta a rams el din vizita in Romania, ca la noi se intrerupe curentul cu regularitate. L-o fi marcat profund chestia asta…

In timp ce mergeam cu masina, am vazut stalpul acesta si mi-am adus aminte de dialogul, nostim, avut cu englezu’ respectiv. Si daca se-ntampla sa se ia curentu’ si-n bordeiu’ vostru umil, nu va asteptati sa vina prea repede. Mai bine s-aveti o lumanare la indemana.

stalp

Septembrie 18, 2007 - Posted by | HAZ DE NECAZ

1 comentariu

  1. M-am amuzat teribil.
    Da nu numai curentul se ia…..😀

    Comentariu de sorinsecu | Septembrie 18, 2007


Sorry, the comment form is closed at this time.

